Společnost Mondelez spustila s 1. květnem svou největší kampaň pro značku Milka v tomto roce v ČR i SR. S konceptem neúplné tabulky čokolády navazuje na úspěšnou kampaň ve francouzské verzi z roku 2013. Česká verze s názvem Poslední kousek vyzývá spotřebitele ke sdílení, ať již fyzického, či virtuálního dílku, který v balení Milky chybí. Ten lze poslat prostřednictvím unikátního kódu z balení. Kampaň Milky je ještě podpořena lokální PR kampaní, jejíž tváří je fitness trenér Jiří Gruntorád. Ten 5. května vyběhne na 700 km dlouhou trať republikou, aby v cíli předal svůj poslední kousek svému bratrovi jako poděkování za podporu při sportu. Běžec si bude na trase psát blog a přes webposlednikousek.cz mu budou moci lidé nabízet pomoc v podobě noclehu či stravy. Na kampani spolupracují agentury Konektor Social a PR.Konektor.