Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Běh pro kousek Milky

Společnost Mondelez spustila s 1. květnem svou největší kampaň pro značku Milka v tomto roce v ČR i SR. S konceptem neúplné tabulky čokolády navazuje na úspěšnou kampaň ve francouzské verzi z roku 2013. Česká verze s názvem Poslední kousek vyzývá spotřebitele ke sdílení, ať již fyzického, či virtuálního dílku, který v balení Milky chybí. Ten lze poslat prostřednictvím unikátního kódu z balení. Kampaň Milky je ještě podpořena lokální PR kampaní, jejíž tváří je fitness trenér Jiří Gruntorád. Ten 5. května vyběhne na 700 km dlouhou trať republikou, aby v cíli předal svůj poslední kousek svému bratrovi jako poděkování za podporu při sportu. Běžec si bude na trase psát blog a přes webposlednikousek.cz mu budou moci lidé nabízet pomoc v podobě noclehu či stravy. Na kampani spolupracují agentury Konektor SocialPR.Konektor.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)