Běh pro kousek Milky

Společnost Mondelez spustila s 1. květnem svou největší kampaň pro značku Milka v tomto roce v ČR i SR. S konceptem neúplné tabulky čokolády navazuje na úspěšnou kampaň ve francouzské verzi z roku 2013. Česká verze s názvem Poslední kousek vyzývá spotřebitele ke sdílení, ať již fyzického, či virtuálního dílku, který v balení Milky chybí. Ten lze poslat prostřednictvím unikátního kódu z balení. Kampaň Milky je ještě podpořena lokální PR kampaní, jejíž tváří je fitness trenér Jiří Gruntorád. Ten 5. května vyběhne na 700 km dlouhou trať republikou, aby v cíli předal svůj poslední kousek svému bratrovi jako poděkování za podporu při sportu. Běžec si bude na trase psát blog a přes webposlednikousek.cz mu budou moci lidé nabízet pomoc v podobě noclehu či stravy. Na kampani spolupracují agentury Konektor SocialPR.Konektor.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)