Asociace propaguje vitaminy v džusech

Asociace producentů džusů KUPS spouští edukativní kampaň „Džusy a pyré – vitaminy ve smart formě“. Jejím cílem je zvýšit povědomí o lehce dostupných vitaminech v ovocných či zeleninových džusech a pyré. Součástí kampaně je řada ATL i BTL aktivit, televizní reklamní spot i on-line a tištěná kampaň s PR články. Spuštěny jsou i nové webové stránky dzusyapyre.cz a zároveň vznikl nový facebookový profil Žijte Smart. Kampaň zároveň poběží i v Polsku, Litvě, Rumunsku a na Slovensku, financována je s podporou Evropské unie, Polské republiky a také z prostředků Fondu propagace ovoce a zeleniny.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen