Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Asociace propaguje vitaminy v džusech

Asociace producentů džusů KUPS spouští edukativní kampaň „Džusy a pyré – vitaminy ve smart formě“. Jejím cílem je zvýšit povědomí o lehce dostupných vitaminech v ovocných či zeleninových džusech a pyré. Součástí kampaně je řada ATL i BTL aktivit, televizní reklamní spot i on-line a tištěná kampaň s PR články. Spuštěny jsou i nové webové stránky dzusyapyre.cz a zároveň vznikl nový facebookový profil Žijte Smart. Kampaň zároveň poběží i v Polsku, Litvě, Rumunsku a na Slovensku, financována je s podporou Evropské unie, Polské republiky a také z prostředků Fondu propagace ovoce a zeleniny.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)