Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WSJ má novou podobu

Webová stránka deníku Wall Street Journal prošla výraznou proměnou. Jde o první redesign po sedmi letech a má vyhovět trendu, kdy jde na web většina návštěv z mobilních zařízení. V případě WSJ.com to znamená, že stránka bude responzivní. Nový design klade větší důraz na vizuální obsah a zjednodušuje navigaci na stránce. Deník oznámil, že v blízké budoucnosti chce rozšířit své zaměření na vizuální a datovou žurnalistiku. Změnou projde i inzerce, která bude tematicky přizpůsobena obsahu jednotlivých článků a sekcí. Spolu s novou stránkou WSJ spustil responzivní mobilní aplikaci pro Android a speciální obsah připraví deník také pro Apple Watch.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)