Výsledky Mafry jsou stabilní

Tržby mediálního domu Mafra dosáhly úrovně 2,47 mld. korun – o 0,5 % méně než v předcházejícím roce, informovala sama společnost. Za rok 2014 se jí povedlo téměř zdvojnásobit ukazatel EBITDA oproti stejnému období roku 2013. EBITDA tak v roce 2014 dosáhla 266 milionů korun. Mafra i letos doufá v nárůst efektivity. „Pokud jde o rok 2015, počítáme i nadále s trendem růstu efektivity a ve srovnání s rokem 2014 očekáváme také nárůst tržeb, a to v souvislosti s novými tiskovými zakázkami pro naše tiskárny za více než 300 milionů korun,“ nechal se slyšet Štěpán Košík, předseda představenstva Mafry, podle kterého výsledky pozitivně ovlivnily vyjednávání s dodavateli o cenách vstupů zejména na úrovni centrálního nákupu (materiál, energie i služby).

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen