Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výsledky Mafry jsou stabilní

Tržby mediálního domu Mafra dosáhly úrovně 2,47 mld. korun – o 0,5 % méně než v předcházejícím roce, informovala sama společnost. Za rok 2014 se jí povedlo téměř zdvojnásobit ukazatel EBITDA oproti stejnému období roku 2013. EBITDA tak v roce 2014 dosáhla 266 milionů korun. Mafra i letos doufá v nárůst efektivity. „Pokud jde o rok 2015, počítáme i nadále s trendem růstu efektivity a ve srovnání s rokem 2014 očekáváme také nárůst tržeb, a to v souvislosti s novými tiskovými zakázkami pro naše tiskárny za více než 300 milionů korun,“ nechal se slyšet Štěpán Košík, předseda představenstva Mafry, podle kterého výsledky pozitivně ovlivnily vyjednávání s dodavateli o cenách vstupů zejména na úrovni centrálního nákupu (materiál, energie i služby).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)