Značka Fernet Stock uvádí na trh novinky Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou, které „rozšiřují portfolio typického pití pro chlapy“. Obě nové chuťové varianty tradičního hořkého likéru byly podle jeho výrobce Stock Plzeň zvoleny na základě rozsáhlých testů, nové příchuti si tak „zvolili sami muži“.
Obě v komunikaci každopádně navazují na hlavní kampaň Fernetu Nevyměknem! „Komunikační kampaň je cílena především na mužské publikum,“ potvrzuje marketingová ředitelka Stocku Kateřina Harris.
Uvedení nových produktů ovšem zahájila už v březnu teaserová kampaň s motivem černé hrušky. Její hlavní motiv s heslem Černá hruška přichází se objevil na billboardech, v tištěných médiích a na internetu, kde nový subbrand oslovil i uživatele Facebooku. Ti jednak zasílali fotografie z míst, kde se vzkaz s černou hruškou objevil, a sami taky tipovali, o jaký produkt se jedná. Odhalen byl o půlnoci ze soboty 7. března na neděli 8. března.
Komunikace teď pokračuje i televizní kampaní doprovázenou dalšími nadlinkovými a podlinkovými aktivitami. Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Lineart, TV spot, který běží na kanálech skupin Nova a Prima, vytvořila VCCP. „Výzvou bylo udělat z něčeho, co je sladké a měkké, něco, co je hořké a tvrdé. Ale povedlo se, a tak je z hrušky opravdový chlapský fernet ‚nevyměknem‘ drink,“ říká Dragan Vekic, creative leader VCCP.
Kampaň zahrnuje i další nadlinkovou a podlinkovou komunikaci, především v gastrech spojenou s novým způsobem podávání na dřevěných paletách. Spotřebitelé budou mít možnost se s novinkou setkat na ochutnávkách i v retailu.
Část komunikace je pak zaměřena i do oblasti PR, kterou připravila a realizuje agentura Native PR. Ta se bude do budoucna starat o public relations nejen značky Fernet, ale i ostatních brandů z portfolia plzeňského Stocku.
Jak uděláte něco hořkého a tvrdého z pití s máslovou hruškou? To prý vědí v agentuře VCCP.