Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spoty Air a GE jsou nej v segmentu

Nejoblíbenější televizní reklamy má v segmentu finančních služeb Air Bank. Následují ji GE Money a Česká spořitelna. Vyplývá to z únorových výsledků čtyřtýdenního kvantitativního výzkumu reklam bankovních institucí v ČR, který na vzorku 600 respondentů ve věku 18 až 65 let průběžně provádí společnost GfK Czech.

Podle tohoto výzkumu si lidé spontánně nejvíc vybavovali kampaň GE Money na účet Genius bene+ s kocourem na bowlingu, druhou příčku obsadila kampaň Komerční banky a její konsolidace půjček, třetí místo pak získala Air Bank a její nejvýhodnější půjčka doprovázená pokřikem „Češi do toho!“

V kategorii podpořené znalosti reklamy ovšem už první dvě místa obsadila Air Bank – jednak s kampaní Češi do toho a pak s reklamou na Rodinný účet. Do první pětky se tady dostala třeba Fio banka a její kampaň na hypotéku s Italem Gigim ztvárněným Jakubem Kohákem.

Reklama
Know

Při správném spojení jména banky s reklamou je na první pozici reklama banky Zuno a její refinancování půjčky, následovaná ČS a jejím časosběrným spotem Již 190 let jsme vám blíž. Bronzovou medaili si odnesl spot Raiffeisenbank a její Rychlá půjčka. Do prvních pěti nejlepších kampaní se vešla ještě mBank s Ikonou mobility.

Hlavní sdělení reklamy doručila v únoru nejlépe ČS, dobře skórovaly i spoty Raiffky a Air Bank.

A v celkové oblíbenosti reklamy získala ve sledovaném období hned dvě první místa Air Bank, následovaná GE. V první desítce nejoblíbenějších reklam figurovaly i reklamy ČS, Equa bank nebo Raiffeisenbanky. I ke koupi služeb nebo produktů svou komunikací nejvíc motivovala Air Bank, na třetím místě se umístila ČS.

„Účinnost TV reklamy bank a jejich nabídky produktů i služeb monitorujeme už od roku 2013. Díky tomu máme přehled o reklamách, produktech a image veškerých bank nejenom na českém, ale i na slovenském trhu,“ říká Jiří Nosek z GfK Czech.


Spoty s protikladnými bankéři byly v únoru nejoblíbenější.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)