Raiffka láká do Šatny

Raiffeisenbank představila jako oficiální partner hokejového MS svou ATL i BTL kampaň zaměřenou nejen na image, ale i na produktové benefity. V soutěži na speciální microsite Rbhokej.cz a své facebookové stránce rozdá 200 lístků a hokejovým nadšencům nabídne i originální mobilní aplikaci. Hlavní osobností kampaně je postava známá z reklamy banky (koncept od agentury McCann), soukromý detektiv Artur. Nejvýrazněji bude vidět v on-line části kampaně. „Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně,“ říká marketingová ředitelka Hana Kovářová. Kromě toho organizuje Raiffeisenbank v podobě hokejové šatny i svou fanzónu, která vyrostla před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci. Na Šatně spolupracuje banka s agenturou ConceptOne, on-line část kampaně zpracovala agentura Elite Solutions. V ATL části komunikace jsou připraveny OOH nosiče, TV a rozhlasové spoty. Produktová kampaň se sloganem „Dali jsme úroky k ledu“ navíc upozorní na speciální Rychlou půjčku.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia