Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Raiffka láká do Šatny

Raiffeisenbank představila jako oficiální partner hokejového MS svou ATL i BTL kampaň zaměřenou nejen na image, ale i na produktové benefity. V soutěži na speciální microsite Rbhokej.cz a své facebookové stránce rozdá 200 lístků a hokejovým nadšencům nabídne i originální mobilní aplikaci. Hlavní osobností kampaně je postava známá z reklamy banky (koncept od agentury McCann), soukromý detektiv Artur. Nejvýrazněji bude vidět v on-line části kampaně. „Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně,“ říká marketingová ředitelka Hana Kovářová. Kromě toho organizuje Raiffeisenbank v podobě hokejové šatny i svou fanzónu, která vyrostla před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci. Na Šatně spolupracuje banka s agenturou ConceptOne, on-line část kampaně zpracovala agentura Elite Solutions. V ATL části komunikace jsou připraveny OOH nosiče, TV a rozhlasové spoty. Produktová kampaň se sloganem „Dali jsme úroky k ledu“ navíc upozorní na speciální Rychlou půjčku.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)