Raiffeisenbank představila jako oficiální partner hokejového MS svou ATL i BTL kampaň zaměřenou nejen na image, ale i na produktové benefity. V soutěži na speciální microsite Rbhokej.cz a své facebookové stránce rozdá 200 lístků a hokejovým nadšencům nabídne i originální mobilní aplikaci. Hlavní osobností kampaně je postava známá z reklamy banky (koncept od agentury McCann), soukromý detektiv Artur. Nejvýrazněji bude vidět v on-line části kampaně. „Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně,“ říká marketingová ředitelka Hana Kovářová. Kromě toho organizuje Raiffeisenbank v podobě hokejové šatny i svou fanzónu, která vyrostla před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci. Na Šatně spolupracuje banka s agenturou ConceptOne, on-line část kampaně zpracovala agentura Elite Solutions. V ATL části komunikace jsou připraveny OOH nosiče, TV a rozhlasové spoty. Produktová kampaň se sloganem „Dali jsme úroky k ledu“ navíc upozorní na speciální Rychlou půjčku.