Agentura Wunderman zvítězila ve výběrovém řízení společnosti L’Oréal Paris na digitální agenturu, která zastřeší komunikaci značek L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix a Redken pro území České republiky, Slovenska a Maďarska. Spolupráce začala v dubnu, kdy agentura převzala správu profilů zmíněných značek na sociálních sítích Facebook, YouTube, Pinterest a Instagram. Od května zajistí Wunderman také emailingovou komunikaci na databázi klientů. V průběhu roku pak bude agentura připravovat jednorázové projekty. Prvním z nich je návrh a tvorba webu Salon Expert. Na stránce bude umístěn tzv. salon lokátor, pomocí kterého najdou zákazníci ve svém okolí nejbližší kadeřnické salony. Součástí stránky budou i rady týkající se péče o vlasy. Mezi dalšími společnými projekty se plánuje i redesign webu pro kadeřnickou akademii značky L’Oréal Professionnel, který je koncipován jako edukační web pro kadeřníky, nebo vytvoření produktových stránek značky Kérastase. Všechny zmíněné projekty bude mít na straně Wundermanu na starost tým pod vedením digital account managera Aleše Křivánka.