Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pražský Wunderman oslovil pařížský L’Oréal

Agentura Wunderman zvítězila ve výběrovém řízení společnosti L’Oréal Paris na digitální agenturu, která zastřeší komunikaci značek L’Oréal Professionnel, Kérastase, MatrixRedken pro území České republiky, Slovenska a Maďarska. Spolupráce začala v dubnu, kdy agentura převzala správu profilů zmíněných značek na sociálních sítích Facebook, YouTube, Pinterest a Instagram. Od května zajistí Wunderman také emailingovou komunikaci na databázi klientů. V průběhu roku pak bude agentura připravovat jednorázové projekty. Prvním z nich je návrh a tvorba webu Salon Expert. Na stránce bude umístěn tzv. salon lokátor, pomocí kterého najdou zákazníci ve svém okolí nejbližší kadeřnické salony. Součástí stránky budou i rady týkající se péče o vlasy. Mezi dalšími společnými projekty se plánuje i redesign webu pro kadeřnickou akademii značky L’Oréal Professionnel, který je koncipován jako edukační web pro kadeřníky, nebo vytvoření produktových stránek značky Kérastase. Všechny zmíněné projekty bude mít na straně Wundermanu na starost tým pod vedením digital account managera Aleše Křivánka.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)