Oblibu sítí určují příjmy

Marketing week

Podle studie Pew Research Center závisí preference sociálních sítí u amerických teenagerů na příjmech jejich rodičů. Instagram je tak spíše volbou mladistvých z bohatších rodin, kdežto mladí s profilem na Facebooku pocházejí ze sociálně slabého prostředí. 94 % teenagerů se k síti přihlásí alespoň jednou denně přes chytré telefony, 24 % tráví v sítích téměř veškerý volný čas během dne. Data studie dále příliš nepotvrzují tvrzení, že Facebook ztrácí mladé uživatele, alespoň pro 71 % mladých Američanů je stále jedničkou, následován sítěmi Instagram, Snapchat, Twitter, Google+, Vine a Tumbrl.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist