Oblibu sítí určují příjmy

Marketing week

Podle studie Pew Research Center závisí preference sociálních sítí u amerických teenagerů na příjmech jejich rodičů. Instagram je tak spíše volbou mladistvých z bohatších rodin, kdežto mladí s profilem na Facebooku pocházejí ze sociálně slabého prostředí. 94 % teenagerů se k síti přihlásí alespoň jednou denně přes chytré telefony, 24 % tráví v sítích téměř veškerý volný čas během dne. Data studie dále příliš nepotvrzují tvrzení, že Facebook ztrácí mladé uživatele, alespoň pro 71 % mladých Američanů je stále jedničkou, následován sítěmi Instagram, Snapchat, Twitter, Google+, Vine a Tumbrl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC