Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Oblibu sítí určují příjmy

Marketing week

Podle studie Pew Research Center závisí preference sociálních sítí u amerických teenagerů na příjmech jejich rodičů. Instagram je tak spíše volbou mladistvých z bohatších rodin, kdežto mladí s profilem na Facebooku pocházejí ze sociálně slabého prostředí. 94 % teenagerů se k síti přihlásí alespoň jednou denně přes chytré telefony, 24 % tráví v sítích téměř veškerý volný čas během dne. Data studie dále příliš nepotvrzují tvrzení, že Facebook ztrácí mladé uživatele, alespoň pro 71 % mladých Američanů je stále jedničkou, následován sítěmi Instagram, Snapchat, Twitter, Google+, Vine a Tumbrl.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)