Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejvíc volíme hypermarkety

Zhruba třetinu svých výdajů za potraviny a drogerii utratí Češi v hypermarketech. V poslední době se zvyšuje podíl diskontů, v nichž zrealizují stejně jako v supermarketech 17 % nákupů. Mírně klesá podíl nákupů v menších prodejnách (20 %). Preference typu prodejen domácnostmi je odvislá od velikosti obytných sídel. Lidé z menších obcí nakupují spíš v malých prodejnách, v nichž utratí čtvrtinu svých výdajů. Domácnosti z menších měst dávají přednost diskontům, malým a specializovaným prodejnám. Lidé ze středně velkých měst preferují nákupy v hyper- a supermarketech a lidé z měst nad 100 tisíc obyvatel pak volí především supermarkety. Informace poskytla agentura GfK ze spotřebitelského panelu za období loňského roku.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)