Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MVP events se slunečnicí v logu

Livemarketingová agentura MVP agency mění po šestnácti letech od svého založení název společnosti na konkrétnější MVP events, jenž lépe symbolizuje specializované zaměření agentury. Jako svůj nový symbol si firma zvolila slunečnici. Zkratka MVP znamená v angličtině „most valuable player“, tedy označení pro nejužitečnějšího hráče v týmových sportech. Zároveň ale symbolizuje i začáteční písmena příjmení tří původních zakladatelů společnosti – Marka Vocela, Víta Rozehnala a Pavla Boušky. „Slunečnice pro nás symbolizuje radost, krásu a soustředění. Slunečnice se otáčí za sluncem, my se každým dnem soustřeďujeme na zážitky hostů a přínosy pro hostitele,“ uvedl pro M&M jednatel společnosti Vít Rozehnal. S letošními plány jeho agentury i ideálním platebním modelem za její služby se můžete seznámit v anketě na stranách 32 a 33 v rámci Extra věnovaného problematice event managementu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu