Livemarketingová agentura MVP agency mění po šestnácti letech od svého založení název společnosti na konkrétnější MVP events, jenž lépe symbolizuje specializované zaměření agentury. Jako svůj nový symbol si firma zvolila slunečnici. Zkratka MVP znamená v angličtině „most valuable player“, tedy označení pro nejužitečnějšího hráče v týmových sportech. Zároveň ale symbolizuje i začáteční písmena příjmení tří původních zakladatelů společnosti – Marka Vocela, Víta Rozehnala a Pavla Boušky. „Slunečnice pro nás symbolizuje radost, krásu a soustředění. Slunečnice se otáčí za sluncem, my se každým dnem soustřeďujeme na zážitky hostů a přínosy pro hostitele,“ uvedl pro M&M jednatel společnosti Vít Rozehnal. S letošními plány jeho agentury i ideálním platebním modelem za její služby se můžete seznámit v anketě na stranách 32 a 33 v rámci Extra věnovaného problematice event managementu.