MVP events se slunečnicí v logu

Livemarketingová agentura MVP agency mění po šestnácti letech od svého založení název společnosti na konkrétnější MVP events, jenž lépe symbolizuje specializované zaměření agentury. Jako svůj nový symbol si firma zvolila slunečnici. Zkratka MVP znamená v angličtině „most valuable player“, tedy označení pro nejužitečnějšího hráče v týmových sportech. Zároveň ale symbolizuje i začáteční písmena příjmení tří původních zakladatelů společnosti – Marka Vocela, Víta Rozehnala a Pavla Boušky. „Slunečnice pro nás symbolizuje radost, krásu a soustředění. Slunečnice se otáčí za sluncem, my se každým dnem soustřeďujeme na zážitky hostů a přínosy pro hostitele,“ uvedl pro M&M jednatel společnosti Vít Rozehnal. S letošními plány jeho agentury i ideálním platebním modelem za její služby se můžete seznámit v anketě na stranách 32 a 33 v rámci Extra věnovaného problematice event managementu.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist