Mattel prohlubuje ztráty

Americká hračkářská firma Mattel zaznamenává další pokles tržeb. Za první kvartál tohoto roku vykázal podle médií čistou ztrátu 58,2 mil. dolarů, ve stejném období loňského roku činila ztráta 11,2 mil. dolarů. Pod slabé tržby se podepsaly zejména slabé prodeje panenek Barbie. Zatímco čisté tržby Mattelu celosvětově klesly o dvě procenta, konkrétně u Barbie to bylo 14 procent. Panenky čelí v poslední době stále tvrdší konkurenci, a to zejména elektronických hraček, tabletů nebo hraček s licencí od studia Disney. Naopak dobře si vedou hračkářské firmy HasbroLego.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia