Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mattel prohlubuje ztráty

Americká hračkářská firma Mattel zaznamenává další pokles tržeb. Za první kvartál tohoto roku vykázal podle médií čistou ztrátu 58,2 mil. dolarů, ve stejném období loňského roku činila ztráta 11,2 mil. dolarů. Pod slabé tržby se podepsaly zejména slabé prodeje panenek Barbie. Zatímco čisté tržby Mattelu celosvětově klesly o dvě procenta, konkrétně u Barbie to bylo 14 procent. Panenky čelí v poslední době stále tvrdší konkurenci, a to zejména elektronických hraček, tabletů nebo hraček s licencí od studia Disney. Naopak dobře si vedou hračkářské firmy HasbroLego.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)