Mattel prohlubuje ztráty

Americká hračkářská firma Mattel zaznamenává další pokles tržeb. Za první kvartál tohoto roku vykázal podle médií čistou ztrátu 58,2 mil. dolarů, ve stejném období loňského roku činila ztráta 11,2 mil. dolarů. Pod slabé tržby se podepsaly zejména slabé prodeje panenek Barbie. Zatímco čisté tržby Mattelu celosvětově klesly o dvě procenta, konkrétně u Barbie to bylo 14 procent. Panenky čelí v poslední době stále tvrdší konkurenci, a to zejména elektronických hraček, tabletů nebo hraček s licencí od studia Disney. Naopak dobře si vedou hračkářské firmy HasbroLego.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)