Reklama
Megaboard

Live marketing s Old Spice

Značka pánské kosmetiky Old Spice z portfolia Procter & Gamble spustila na videoportálu Twitch on-line event, ve kterém mohly po dobu tří dnů miliony uživatelů sledovat a ovlivňovat putování lesního mužíka tváří v tvář nástrahám. Přes funkci chatu mohli uživatelé hrdinovi dokonce dávat příkazy, kudy se má vydat či jak si s překážkou poradit. Koncern Procter & Gamble se tímto krokem snaží přiblížit mladým mužům, kteří běžně na Twitchi sledují videohry jako League of Legends nebo World of Warcraft. Kreativní koncept pochází od Wieden + Kennedy.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále