Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kávu si nejvíc vychutnáme doma, často ji pijeme v práci

Káva je u většiny Čechů oblíbený nápoj. Konkrétně si ji alespoň někdy dá 86 % internetové populace. Více preferovaná je přitom u žen (92 %) a lidí středního věku 30-44 let (91 %). Co se týká míst, kde si kávu vychutnáváme, vede domácí prostředí. Tam si ji více než 55 % z nás dopřává i několikrát denně, dalších 19 % alespoň jednou týdně.

Oblíbeným prostředím pro pití kávy je také práce, kde ji denně pije téměř 42 % respondentů a 13 % alespoň jednou týdně. Jak doma, tak v práci bychom mezi jejími každodenními konzumenty našli zejména osoby nad 30 let. Oproti tomu lidé mezi 15 a 30 lety pijí kávu v měřítku několika šálků týdně, ne však denně.

Může být překvapivé, že na kávu do kavárny chodí alespoň jednou měsíčně 36 % internetové populace, do restaurace 30 % a do cukrárny 22 %. Oproti tomu s sebou (do práce, domů apod.) si kávu alespoň jednou měsíčně kupuje pouze 16 % lidí, přičemž alespoň jednou týdně je to 7 %. Pouze třetina kupujících kávy s sebou má svoji oblíbenou značku nebo kavárnu, kde nakupuje, nejčastěji se jedná o Tchibo.

Reklama
Know

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)