Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Je to aplikace aneb internet nechápe vaše potřeby

Internet už nás kolikrát dostal ze svízelné situace. Umí najít nejbližší spojení nebo nejkratší cestu, nabídne recept na kvalitní svíčkovou nebo pohádku pro děti. Preciznost, se kterou pracují dnešní vyhledávače, nás každý den pohlcuje víc a víc. Existují ovšem jeho limity? Podle jedné z loňských odborných studií tráví Češi u displejů elektronických přístrojů až sedm hodin denně. Zvykli jsme si na ně tak, že nás už pomalu ani nenapadne, že se některé věci dají řešit mnohem zajímavější, efektivnější a osobitější formou. Je zvláštní, že zatímco se v případě zábavy a trávení volného času snažíme vyvážit virtuální čas s tím reálným a jdeme si třeba zasportovat nebo se setkáváme s přáteli, u věcí, které jsou v našem životě neméně podstatné, to neděláme. A nejde o nic menšího než o naše peníze nebo úspory. Sáhněme si do svědomí a poctivě si přiznejme, kdo z nás si na začátku roku udělal revizi domácích příjmů a výdajů, kdo si naplánoval letošní investice nebo se pokusil alespoň spočítat, kde by se dalo ušetřit? Řešení osobních a rodinných financí ani zdaleka nevěnujeme tolik úsilí, kolik by si zasloužily. A pokud ano, je tady náš oblíbený internet. Poradny a diskuse doplňuje řada webových kalkulaček, srovnávačů, tabulek a hodnocení. A zde nastává to pravé úskalí. Jejich vypovídací hodnota je značně omezená a nevyhovuje každému. Nehodí se přesně na naši situaci a nedokážou dát doporučení, která očekáváme. Internet tak v této oblasti selhává. To je přesně moment, kdy si máte vzpomenout na svého finančního poradce nebo bankéře. V tomto případě vás totiž Facebook nezachrání. Ať chcete nebo nechcete, je to pořád jen chladná aplikace. Jen poctivá analýza, individuální přístup a osobité pochopení vašich potřeb jsou základem úspěchu. Najděte si tedy čas alespoň jednou v roce navštívit svého bankéře. Třeba zjistíte, že kromě nevýhodné půjčky můžete změnit mnohem víc, třeba si i něco přivydělat na drobných či pravidelných investicích. Jak ho najdete? Hmm, zkuste třeba internet…

 

Michaela Břehovská
manažerka marketingu a komunikace
ČSOB Asset Management
([email protected])

 

Jen poctivá analýza, individuální přístup a pochopení potřeb jsou základem úspěchu.

Reklama
MMcite

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)