Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hrivnák radí na blogu

Marketingový poradce v oblasti řízení značek Tomáš Hrivnák rozšířil obsah a změnil design svého blogu Hrivnak.cz. Podle jeho vyjádření chybí českým firmám definovaná identita brandu nebo ani nevědí, k čemu jim může být užitečná. Hrivnák proto na blogu na příkladech z praxe vysvětluje, v čem spočívá hodnota značky a jak ji strategicky budovat. Texty jsou určené brand manažerům, ředitelům marketingu, majitelům rodinných firem, start-upům, novinářům i studentům odborných škol. Na své si přijdou i copywriteři a designéři. Hrivnák prošel agenturami MarkBBDO či TBWA, v posledních pěti letech spoluvlastnil skupinu poradců Idealisti.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)