Hrivnák radí na blogu

Marketingový poradce v oblasti řízení značek Tomáš Hrivnák rozšířil obsah a změnil design svého blogu Hrivnak.cz. Podle jeho vyjádření chybí českým firmám definovaná identita brandu nebo ani nevědí, k čemu jim může být užitečná. Hrivnák proto na blogu na příkladech z praxe vysvětluje, v čem spočívá hodnota značky a jak ji strategicky budovat. Texty jsou určené brand manažerům, ředitelům marketingu, majitelům rodinných firem, start-upům, novinářům i studentům odborných škol. Na své si přijdou i copywriteři a designéři. Hrivnák prošel agenturami MarkBBDO či TBWA, v posledních pěti letech spoluvlastnil skupinu poradců Idealisti.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard