Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hillary má ošklivé logo

Velké rozpaky vzbudilo představení nového oficiálního loga prezidentské kampaně Hillary Clintonové. Tomu dominuje velké modré H s červenou šipkou, která symbolizuje posun vpřed. První reakce na sociálních sítích však byly velmi nelichotivé. Uživatelé se nebáli očastovat logo bývalé první dámy a ministryně zahraničí USA přídomky jako směšné nebo odpuzující. Sloupkař Guardianu Arwa Mahdawi se zase táže, proč musí logo možné budoucí americké prezidentky vypadat, jako kdyby ho vytvořilo při slabší chvilce tříleté dítě v PowerPointu. Jako pozitivní příklad loga, které výrazně přispělo k úspěchu kandidáta v kampani, uvádí grafiku Baracka Obamy z roku 2008, která připomínala východ slunce v amerických barvách.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)