Hillary má ošklivé logo

Velké rozpaky vzbudilo představení nového oficiálního loga prezidentské kampaně Hillary Clintonové. Tomu dominuje velké modré H s červenou šipkou, která symbolizuje posun vpřed. První reakce na sociálních sítích však byly velmi nelichotivé. Uživatelé se nebáli očastovat logo bývalé první dámy a ministryně zahraničí USA přídomky jako směšné nebo odpuzující. Sloupkař Guardianu Arwa Mahdawi se zase táže, proč musí logo možné budoucí americké prezidentky vypadat, jako kdyby ho vytvořilo při slabší chvilce tříleté dítě v PowerPointu. Jako pozitivní příklad loga, které výrazně přispělo k úspěchu kandidáta v kampani, uvádí grafiku Baracka Obamy z roku 2008, která připomínala východ slunce v amerických barvách.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk