Francouzská spojka

Stejně jako v Řecku za všechno zlé, co se financí týče, mohou Němci, v českém bankovním segmentu to budou určitě Francouzi. Začala s tím Air Bank svou kampaní, ve které korporátní bankéř-tlusťoch prostě nechápe, že tučné doby skončily. V reklamě nad jeho stolem vidíme i název instituce – jakási „…ní banka“. Ze stejného koláče si hodlá odkrojit díl i Fio banka, jejíž reklamě dominuje zhýčkaný Francouz na pedikúře. Zajímavé – ten Kohák je už všude, a přesto je to vtipné. Francouzi leží v žaludku i reklamkám. Ředitel přední české agentury se mi svěřil, že když byl poslední tendr na Komerční banku, šel s cenovou nabídkou pod náklady. Vůbec mu to nepomohlo. Francouzi totiž drží spolu, takže Komerčka dál vyrábí podivné reklamy, které nejsou ani zábavné, ani nenabízejí nic nového. Kdo si pamatuje legendární kampaň „Královna mezi bankami“, jen pokrčí rameny a řekne – c’est la vie.

null

Jakub Horák, producent

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard