Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Facebook je mezi sociálními sítěmi stále nejoblíbenější

Sociální sítě využívá 80 % internetové populace. Více ženy a lidé ve věku 15-30 let. Bezkonkurenčně nejpoužívanější je Facebook, využívá ho celkem 76 % internetové populace, přičemž většina (až tři čtvrtiny) ho využívá denně. Dalšími využívanými jsou Google+ a Spolužáci.cz.

Google+ využívá 53 % internetové populace, více opět nejmladší ve věku 15-29 let nebo naopak starší ve věku nad 45 let. Až třetina uživatelů Google+ ve věku 45-59 let ho využívá denně.

Síť Spolužáci.cz používá 49 % internetové populace, málokdo však často. Opět to je spíše věková kategorie 45+, která tuto sociální síť využívá častěji. Mezi méně používané patří dále Lidé.cz (24 %), LinkedIn (17 %), Twitter (17 %), Instagram a další.

Reklama
ČEZ

Co se oblíbenosti týče, vyhrává vzhledem k rozšířenosti jednoznačně Facebook (85 % uživatelů sociálních sítí). Nejčastějšími důvody jsou přítomnost nejvíce přátel, dobré možnosti komunikace a aktuálnost informací. Pětina internetové populace, která sociální sítě nevyužívá, pak argumentuje neochotou zveřejňovat osobní informace nebo celkovým nezájmem o podobné služby.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)