Digitální příjmy Timesů

AdAge.com

Deník The New York Times jmenoval bývalou inzertní ředitelku Meredith Kopitovou do funkce šéfa příjmů. Podobnou pozici měly Timesy naposledy v 80. letech. Drtivá většina příjmů slavného deníku totiž pochází od čtenářů a v poslední době se zastavil růst digitálních předplatitelů. V roce 2014 jich měly newyorské noviny 910 000 a letos očekávají více než milion. Kopitová si ve vydavatelství udělala jméno právě díky razantnímu zvýšení příjmů z on-linové inzerce, která rostla více než o 12 %. Tahounem růstu byly především nově zavedené placené příspěvky, které vymyslela přes odpor redakce právě Kopitová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist