Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digitální příjmy Timesů

AdAge.com

Deník The New York Times jmenoval bývalou inzertní ředitelku Meredith Kopitovou do funkce šéfa příjmů. Podobnou pozici měly Timesy naposledy v 80. letech. Drtivá většina příjmů slavného deníku totiž pochází od čtenářů a v poslední době se zastavil růst digitálních předplatitelů. V roce 2014 jich měly newyorské noviny 910 000 a letos očekávají více než milion. Kopitová si ve vydavatelství udělala jméno právě díky razantnímu zvýšení příjmů z on-linové inzerce, která rostla více než o 12 %. Tahounem růstu byly především nově zavedené placené příspěvky, které vymyslela přes odpor redakce právě Kopitová.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)