Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co si o nás myslí druzí, nás netrápí

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Staráme se o to, jaký názor na nás mají lidé okolo nás? Podle Mindreaderu to vypadá, že nijak zvlášť. Jako podklad k tomuto tvrzení slouží otázka, u které mohli respondenti vyjadřovat svůj souhlas či nesouhlas s tvrzením, „zajímá mě, co si o mně lidé myslí“. V rámci české populace se o názor svého okolí rozhodně zajímá 7 % obyvatel, spíše potom souhlasí dalších 38 %. Naproti tomu 19 % spíše či rozhodně nesouhlasí a názor druhých na jejich osobu je nezajímá. Pokud české výsledky zasadíme do kontextu výsledků ostatních zemí, které jsou součástí Mindreaderu, zjistíme, že Česká republika je z tohoto pohledu zhruba uprostřed žebříčku zemí spolu s Polskem nebo Finskem. Nejvíce se o názor na svou osobu zajímají obyvatelé asijských zemí, konkrétně Indie (určitě či spíše souhlasí 73 %), Spojených arabských emirátů nebo Číny. Nejméně naopak v Jižní Americe a střední Evropě. Tedy v zemích jako Chile, Německo, Venezuela nebo Nizozemsko (určitě či spíše souhlasí 33 %).

 

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)