Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Britský on-line stoupá

Marketing magazine

Britskou internetovou reklamou proteklo loni přes sedm miliard liber, což znamená meziroční nárůst o čtrnáct procent. Téměř třetinu výdajů do britské on-line reklamy obstarávají klasické displejové bannery. Zhruba čtvrtinu tvoří mobilní reklama a dalších 60 procent spolknou sociální média. Britské domácnosti disponují přibližně sedmi a půl miliony zařízení připojených k internetu. Údaje vycházejí z březnového průzkumu britského IAB a auditorské společnosti PwC.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)