Reklama
Megaboard

Britský on-line stoupá

Marketing magazine

Britskou internetovou reklamou proteklo loni přes sedm miliard liber, což znamená meziroční nárůst o čtrnáct procent. Téměř třetinu výdajů do britské on-line reklamy obstarávají klasické displejové bannery. Zhruba čtvrtinu tvoří mobilní reklama a dalších 60 procent spolknou sociální média. Britské domácnosti disponují přibližně sedmi a půl miliony zařízení připojených k internetu. Údaje vycházejí z březnového průzkumu britského IAB a auditorské společnosti PwC.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále