Bonaqua v rostlinné lahvi

Pramenitá voda Bonaqua z portfolia společnosti Coca-Cola se představuje ve zbrusu nové lahvi, tzv. PlantBottle. Ta je vyrobena až ze 30 % z rostlin a je zcela recyklovatelná. Nový obal a etiketu budou mít všechny neochucené i ochucené varianty vod Bonaqua, a to v půllitrovém i jedenapůllitrovém balení. Intenzivní reklamní kampaň „Bonaqua – za čistější život“ k uvedení novinky na trh odstartuje v druhé polovině dubna televizní reklamou na TV NovaTV Prima. Marketingový mix doplní digitál, OOH, POP materiály v místě prodeje a PR komunikace.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk