AMI opět získala portfolio nápojů Nestlé

AMI Communications vyhrála výběrové řízení Nestlé Česko na PR agenturu pro segment kávy a dalších nápojů. Zajišťovat bude kompletní PR servis a media relations značek Nescafé, Granko, Nestlé Caro a nově také Nescafé Dolce Gusto. Svou pozici obhájila v tendru, kterého se účastnilo dalších pět subjektů. „AMI měla nápady, které se zároveň reálně trefily do naší strategie pro budoucí měsíce,“ komentuje manažerka značky Nescafé Classic Hana Talácková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist