Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AMI opět získala portfolio nápojů Nestlé

AMI Communications vyhrála výběrové řízení Nestlé Česko na PR agenturu pro segment kávy a dalších nápojů. Zajišťovat bude kompletní PR servis a media relations značek Nescafé, Granko, Nestlé Caro a nově také Nescafé Dolce Gusto. Svou pozici obhájila v tendru, kterého se účastnilo dalších pět subjektů. „AMI měla nápady, které se zároveň reálně trefily do naší strategie pro budoucí měsíce,“ komentuje manažerka značky Nescafé Classic Hana Talácková.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu