AMI opět získala portfolio nápojů Nestlé

AMI Communications vyhrála výběrové řízení Nestlé Česko na PR agenturu pro segment kávy a dalších nápojů. Zajišťovat bude kompletní PR servis a media relations značek Nescafé, Granko, Nestlé Caro a nově také Nescafé Dolce Gusto. Svou pozici obhájila v tendru, kterého se účastnilo dalších pět subjektů. „AMI měla nápady, které se zároveň reálně trefily do naší strategie pro budoucí měsíce,“ komentuje manažerka značky Nescafé Classic Hana Talácková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia