Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Absolutka oživila Warhola

Švédská značka vodky tento týden uvedla novou herní aplikaci Silverpoint, která je součástí kampaně propagující limitovanou edici lahví Absolut Andy Warhol. Společnost uctí Warholovo dílo i vystavením několika raritních kreseb z období jeho rané tvorby. Při vývoji aplikace se vodka Absolut spojila s inovativní divadelní společností Punchdrunk a agenturou Somethin’Else. Součástí herní aplikace s detektivní tematikou z londýnských ulic jsou také kresby Andyho Warhola nazvané Silverpoint. Podle nich se jmenuje i celá aplikace. Absolut Vodka tímto způsobem vzdává hold autorovi, který jako první navrhl v roce 1986 „uměleckou“ edici lahví slavné vodky a odstartoval tak dlouhodobé partnerství značky s výtvarníky. Aplikace je zatím dostupná pouze pro platformu iOS.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu