Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vykutálená rošťárna

Koukám se na Prima Zoom a vidím reklamu na Fidorku. Fidorka už za ta léta, co ji sleduju, změnila identitu nejméně třikrát. Ta současná – „vykutálená rošťárna“ – je docela fajn. Už jednou jsem tu psal o tom, že nejhloupější z nich byla „svůdná Fidorka“. Ale Fidorka stejně už svoji osobnost má. V jedné vesnici musel pan farář na několik dní odcestovat, a tak povolal na výpomoc mladšího kolegu. Žijí tu obyčejní lidé, povídá mu mezi dveřmi, žádné velké hříchy, občas někdo zalže, za to dávám pět otčenášů, občas někdo něco štípne, za to dávám deset zdrávasů, a to je asi tak všechno. Druhý den při zpovědi se svěří mladému faráři hezká maminka, že provozovala orální sex. Co teď? Odskočí si na chvilku ze zpovědnice, odchytí kostelníka a ptá se: Poslyšte, co dává pan farář za orální sex? Mně Fidorku, odpoví bezelstně ten dobrý muž.

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)