Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Volvo rozdává vzduch

Švédský výrobce aut se v rámci propagace tvrzení, že jejich nový XC90 produkuje nejméně škodlivin ve své kategorii, a navíc disponuje vzduchovou filtrací CleanZone, která reguluje kvalitu vzduchu v interiéru vozidla, rozhodl rozdávat lahve naplněné „čistým švédským vzduchem“. Celý koncept je posílen televizním spotem z dílny agentury Grey, ve kterém divák sleduje průlet nad švédskou krajinou podpořený pouze zvukem větru – ve spotu nevystupuje vůbec žádné auto.

null

Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)