Reklama
Megaboard

Volvo rozdává vzduch

Švédský výrobce aut se v rámci propagace tvrzení, že jejich nový XC90 produkuje nejméně škodlivin ve své kategorii, a navíc disponuje vzduchovou filtrací CleanZone, která reguluje kvalitu vzduchu v interiéru vozidla, rozhodl rozdávat lahve naplněné „čistým švédským vzduchem“. Celý koncept je posílen televizním spotem z dílny agentury Grey, ve kterém divák sleduje průlet nad švédskou krajinou podpořený pouze zvukem větru – ve spotu nevystupuje vůbec žádné auto.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále