Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Víc investic do McCafé

Fastfoodový řetězec McDonald’s hledá ve Velké Británii s ohledem na houstnoucí konkurenci v segmentu, kam se tlačí řetězce jako Costa, Starbucks a další, nový contentmarketingový koncept pro svou síť kaváren McCafé. Společnost již představila projekt McCafé Moments v rámci partnerství s internetovým kanálem Channel 4. Jedná se o sérii 40 videorozhovorů mezi „skutečnými zákazníky“ nad kávou a dalšími produkty z McCafé. Projekt prozatím potrvá 10 měsíců. McCafé má na britském trhu pozici dvojky, v prodejích prodaných kelímků kávy vede Costa. McCafé, které postupně rozšiřuje sortiment i o lehké svačiny a své pobočky pokrývá wi-fi, se chce prezentovat jako příjemné místo pro setkávání lidí z dané lokality.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)