Nové technologie a nová média přinášejí další možnosti a platformy pro plánování kampaní a především nové nástroje pro cílení na uživatele. Interaktivní webové stránky, smartphony, tablety, chytré televize, sociální sítě, GPS technologie, digitální obrazovky a mnoho dalších platforem se stává součástí komunikačního mixu značek. S tím postupně mění svoji tvář i samotná média. Tištěná média se vyrovnávají s přechodem nebo rozšířením svého obsahu do digitálu, ale jsou i případy, kdy je tomu obráceně, viz článek o magazínu Soffa na str. 28. Televize se připravují na příchod hybridního vysílání a multiscreeningu (str. 27 a 28). Digitální rozměř dostávají nosiče venkovní reklamy i v místě prodeje (str. 29) a internet samotný je jednou velkou inovací každým dnem. Pokud chcete vědět, jak mohou technologie ovlivnit budoucnost médií a komunikace, jste na správném místě.
Lucie Vaníčková, redaktorka