Reklama
Megaboard

Techonologie + inovace = nová média a projekty

Nové technologie a nová média přinášejí další možnosti a platformy pro plánování kampaní a především nové nástroje pro cílení na uživatele. Interaktivní webové stránky, smartphony, tablety, chytré televize, sociální sítě, GPS technologie, digitální obrazovky a mnoho dalších platforem se stává součástí komunikačního mixu značek. S tím postupně mění svoji tvář i samotná média. Tištěná média se vyrovnávají s přechodem nebo rozšířením svého obsahu do digitálu, ale jsou i případy, kdy je tomu obráceně, viz článek o magazínu Soffa na str. 28. Televize se připravují na příchod hybridního vysílání a multiscreeningu (str. 27 a 28). Digitální rozměř dostávají nosiče venkovní reklamy i v místě prodeje (str. 29) a internet samotný je jednou velkou inovací každým dnem. Pokud chcete vědět, jak mohou technologie ovlivnit budoucnost médií a komunikace, jste na správném místě.

null

Lucie Vaníčková, redaktorka

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále