Svatební Knot.com se přizpůsobuje mobilům

Webový titul The Knot od vydavatelské společnosti XO Group má redesign, důvodem je fakt, že 60 % trafficu přichází z mobilních zařízení. Právě mobilním zařízením je titul nově přizpůsoben a zjednodušen, novou funkcí je možnost vytvářet personalizované účty, které umožňují nasazování nativních reklam, respektive propojení prodejců se zájemci o konkrétní služby spojené s plánováním svateb. Titul má v souvislosti s tím také zacílit na mladší věkovou skupinu tzv. milénianů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)