Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Starbucks čelí kritice

Kavárenský řetězec Starbucks má za sebou ne příliš zdařilý týden. V kavárnách ve Spojených státech chtěl prostřednictvím svých papírových kelímků na kávu rozpoutat diskusi zákazníků o jejich názorech a myšlenkách prostřednictvím iniciativy „Race together“. Dosavadní výsledky však nejsou příliš pozitivní. Lidé se do Starbucksu začali navážet, zda dostatečně proškolil zaměstnance nebo že zaměstnává jenom bělochy. Starbucks reagoval tím, že podobné reakce čekal, a je přesvědčený, že za to prvotní nepohodlí to stojí.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)