Spotřeba piva meziročně mírně klesá

V České republice pije pivo alespoň občas 84 procent internetové populace. I když se Česko stále drží na první příčce žebříčku spotřeby piva na osobu, dle statistik spotřeba piva u nás meziročně stále mírně klesá. Pro představu, v roce 2009 pilo pivo 86 procent internetové populace a nyní je to o dvě procenta méně. Adekvátně tomu klesá i spotřeba piva na osobu. Asi nikoho nepřekvapí, že hlavními pijáky piva jsou muži. Zajímavější ovšem je, že zatímco u mužů se v porovnání s rokem 2009 spotřeba piva výrazně nezměnila, u žen klesla zhruba o třetinu. Nejvíce pijí pivo lidé ve věku od 35 do 44 let, poté spotřeba piva opět klesá. Je zajímavé, že v poslední době převažuje konzumace piva doma nad jeho konzumací v hospodě. Aspoň jednou týdně si dá pivo zakoupené v obchodě polovina lidí, pivo v hospodě si potom se stejnou frekvencí dá už jen téměř třetina lidí.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard