Soutěž Fénix content marketing zveřejnila shortlist

Druhý ročník soutěže Fénix content marketing zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, z 69 přihlášených prací se letos dostal na číslo 124 přihlášených prací. Soutěž organizuje a zajišťuje agentura Freya CZ Kateřiny Borovanské (na snímku). Počet porotců byl letos 36 a k finálnímu hodnocení se sešly poroty na konci února. Slavnostní vyhlášení proběhne 31. března v DOX gallery v Praze. Na shortlist se dostaly jenom práce, které byly hodnoceny nad průměrem 5 z 10, proto některé kategorie nemají obsazeny všechny pozice. Zvláštní ocenění udělila porota tvůrcům v sedmi případech. I letos bude udělena cena pro vítěze kategorie Neziskový sektor.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia