Soutěž Fénix content marketing zveřejnila shortlist

Druhý ročník soutěže Fénix content marketing zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, z 69 přihlášených prací se letos dostal na číslo 124 přihlášených prací. Soutěž organizuje a zajišťuje agentura Freya CZ Kateřiny Borovanské (na snímku). Počet porotců byl letos 36 a k finálnímu hodnocení se sešly poroty na konci února. Slavnostní vyhlášení proběhne 31. března v DOX gallery v Praze. Na shortlist se dostaly jenom práce, které byly hodnoceny nad průměrem 5 z 10, proto některé kategorie nemají obsazeny všechny pozice. Zvláštní ocenění udělila porota tvůrcům v sedmi případech. I letos bude udělena cena pro vítěze kategorie Neziskový sektor.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk