Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž Fénix content marketing zveřejnila shortlist

Druhý ročník soutěže Fénix content marketing zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, z 69 přihlášených prací se letos dostal na číslo 124 přihlášených prací. Soutěž organizuje a zajišťuje agentura Freya CZ Kateřiny Borovanské (na snímku). Počet porotců byl letos 36 a k finálnímu hodnocení se sešly poroty na konci února. Slavnostní vyhlášení proběhne 31. března v DOX gallery v Praze. Na shortlist se dostaly jenom práce, které byly hodnoceny nad průměrem 5 z 10, proto některé kategorie nemají obsazeny všechny pozice. Zvláštní ocenění udělila porota tvůrcům v sedmi případech. I letos bude udělena cena pro vítěze kategorie Neziskový sektor.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)