Skupina Müller verbuje

Se sloganem „Nic pro mlíčňáky“ inzeruje v německy mluvících zemích potravinářský koncern Theo Müller nábor nových zaměstnanců, a to na nejen na vlastní personální microsite, ale i prostřednictvím imageové tiskové inzerce, prezentace na veletrzích a reklamního vozu. Do skupiny Müller patří kromě stejnojmenných mléčných výrobků rovněž subbrandy Weihenstephan, sýrárny LooseSachsenmilch či výrobce lahůdkového zboží Homann und Nadler. „Poptáváme zaměstnance-kolegy, kteří kromě kvalifikace zosobňují také inovátory a nositele pozitivní firemní kultury,“ uvedl personální šéf skupiny Andreas Fischer.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia