Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skupina Müller verbuje

Se sloganem „Nic pro mlíčňáky“ inzeruje v německy mluvících zemích potravinářský koncern Theo Müller nábor nových zaměstnanců, a to na nejen na vlastní personální microsite, ale i prostřednictvím imageové tiskové inzerce, prezentace na veletrzích a reklamního vozu. Do skupiny Müller patří kromě stejnojmenných mléčných výrobků rovněž subbrandy Weihenstephan, sýrárny LooseSachsenmilch či výrobce lahůdkového zboží Homann und Nadler. „Poptáváme zaměstnance-kolegy, kteří kromě kvalifikace zosobňují také inovátory a nositele pozitivní firemní kultury,“ uvedl personální šéf skupiny Andreas Fischer.

null

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu