Seriál Mad Man končí

Americký filmový kanál AMC, který vysílá i v České republice, odvysílá poslední řadu kultovního seriálu Mad Man, který získal i řadu ocenění. Poslední, sedmá série seriálu z prostředí reklamní agentury se začne vysílat od neděle 5. dubna. V době největšího zájmu seriál sledovalo kolem 3,5 milionu diváků, což je dobrý výsledek pro placenou kabelovou televizi. S oznámeným koncem stoupla i cena za reklamu, 30sekundový spot v poslední epizodě stojí mezi 400 až 500 tisíci dolary. Televizní stanice plánuje posílit program v nejsledovanějších nedělních večerech tak, aby zaujal generaci tzv. milénianů. Chce tak navázat např. na popularitu seriálu Walking Dead (Živí mrtví), který je u mladých diváků oblíben.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)