Rodale má projekt U

Adweek

Mediální dům Rodale, vydávající časopisy o zdraví a wellness, dlouhodobě testuje profitabilitu různých projektů založených na rozšíření značek časopisů včetně e-commerce webů nabízejících značkové potraviny. V současné době uvádí na trh platformu s názvem U, která bude poskytovat placené on-line kurzy. Rodale proto uzavřelo partnerství s Thought Industries, společností, která vytvoří učební platformy optimalizované pro počítače, tablety a smartphony. Obsah kurzů mají dodávat editoři z Rodale. První dva kurzy jsou nazvány „Zbav se své pneumatiky“ a „Zaběhni svůj první maraton“.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia