V nových běžeckých botách Reebok Zpump Fusion se v Česku jako první proběhl hudebník Ben Cristovao. Přísně utajovaná novinka se speciální technologií Pump se v Česku prodává od 10. března v limitovaném počtu kusů a Cristovao je její tváří.
Uvedení novinky podpořila kampaň s běžeckým videem, ve kterém se hudebník „vsadí“ se svým tourmanagerem, že v nových botách proběhne centrem Prahy rychleji, než ho on projede autem. Poražený měl sníst tkaničky z Benových starých bot.
Sto tisíc zhlédnutí za pouhé čtyři hodiny
Video nasbíralo za první čtyři hodiny od zveřejnění přes sto tisíc zhlédnutí a soudě z komentářů pod ním ho velmi pozitivně přijali i Cristovaovi fanoušci.
Video zveřejnily také zpravodajské portály iDnes.cz a TN.cz, k vidění je i na známých lifestylových webech Protišedi.cz, Prochlapa.cz, Refresher.cz nebo BNGR.cz.
Premiéře videa předcházel teasing v podobě „hecování“ na Facebooku a Instagramu a krátký teaser. Celkový zásah kampaně z dílny kreativní komunikační agentury nedori je 1 114 000 lidí ve věku od osmnácti do třiceti let.
Agentura nedori někdejšího reportéra deníku MF Dnes Pavla Eichlera se stará o komunikaci značky Reebok na území České republiky od začátku letošního roku. Výrobce sportovních potřeb tak rozšířil současné portfolio klientů agentury, ke kterému mimo jiné patří Red Bull, Jägermeister, F. H. Prager, CRDR nebo italský ski resort Livigno.
Ben Cristovao byl v roce 2009 finalistou talentové soutěže Česko Slovenská Superstar, ve které skončil na sedmém místě.