Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis dál kupuje

Komunikační uskupení Publicis Groupe koupilo po akvizici digitální sítě Sapient také globální firmu Expicient, věnující se multikanálovým systémům řízení. Expicient bude integrován do Publicisu, Sapient bude fungovat pod značkou Rosetta. Zákazníkům by měly tyto systémy umožnit vzájemné propojení digitálních nástrojů a kamenných obchodů a řídit podnikání prostřednictvím on-line kanálů.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)