Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Povede se atletická generálka před MS v hokeji?

Halové mistrovství Evropy v atletice hostila Česká republika naposledy před 37 lety. Cílem organizátorů je pochopitelně úspěšná realizace HME 2015, tak aby jak závodníci, tak fanoušci, marketingoví partneři a další hosté byli spokojeni. „Z dlouhodobého hlediska očekáváme ještě větší vzrůst zájmu o atletiku, jak z pohledu fanouškovského, tak i z pohledu zájmu marketingových partnerů o profesionální sport. Věřím, že jsme HME do povědomí příznivců atletiky s naší kampaní Fanoušek je součástí týmu dostali, máme na ni příznivé ohlasy,“ uvádí za organizační tým mediální ředitelka Karolína Farská.

Česká spořitelna a O2 v popředí

Počet pozic pro sponzory i dodavatele, které měl organizační výbor HME s ohledem na regule evropské atletiky, je plně obsazen. Díky přijatelným cenám vstupenek hlásila webová stránka www.praha2015.org již na začátku roku „vyprodáno“, k dispozici jsou ještě VIP vstupenky. Nakolik využijí další značky této sportovní události ke svým aktivitám v mediálním prostoru, je samozřejmě do poslední chvíle střeženým tajemstvím, na plochu O2 areny mají vstup pouze oficiální partneři.

Přítomnost O2 je zde více než jasná, operátor přichystal pro své zákazníky hned řadu O2 Extra výhod, počínaje soutěží o vstupenky, slevami na občerstvení v O2 areně přes slevu na luxusní model telefonu LG, filmový dárek pro fanoušky, kteří ve dnech 5.-8. 3. oslaví narozeniny (tři filmy ke stažení zdarma na O2 TV GO), a konče O2 Extra zónou s prezentací mobilního internetu 4G LTE. Touto technologií operátor také pokryje celou halu a zároveň posílí kapacitu sítě 3G, jak slibuje šéf komunikace & CSR O2 Martin Žabka.

Reklama
ČEZ

Druhou nepřehlédnutelnou značkou bude během HME Česká spořitelna, od roku 2001 generální partner Českého atletického svazu. „Kromě toho, že jsme národním sponzorem mistrovství, jsme pro fanoušky z řad našich klientů i neklientů připravili mnoho doprovodných akcí. Přímo v O2 areně najdete fan zónu ČS, kde si diváci budou moci vyzkoušet některé atletické disciplíny. Ve vedlejším nákupním centru Harfa jsme během HME připravili sportovní akci pro děti, na stánku ČS se mohou vyfotit před zeleným plátnem, a získat tak svůj obrázek například na stupních vítězů nebo v objetí s oblíbeným sportovcem,“ představuje program ČS Pavla Kozáková z tiskového oddělení. Vybrané pobočky banky navíc projdou atletickou výzdobou, přibudou makety sportovců a náznak atletické dráhy. Pro předškolní i školní děti je připravena výtvarná soutěž, o vítězích rozhodnou klienti na pobočkách.

Pivo zajistí Staropramen, dopravu sportovcům SEAT

„Partnerství v rámci HME v atletice navazuje na naše dlouhodobá partnerství s O2 arenou, ve které spravujeme pivní hospodářství od jejího otevření v roce 2004, i agenturou Českou sportovní. Proto se soustředíme především na zajištění pivního servisu celé akce pro návštěvníky haly i pro potřeby produkce,“ odpovídá Jan Vošta, event & sponzoring manager Pivovarů Staropramen. Žádné speciální akce během mistrovství nepřipravuje ČEZ. Pracovat bude jen s klasickou image komunikací, zahrnující inzerci a televizní spoty – Naše společná energie dokáže úžasné věci. Patnáctileté partnerství s Českým atletickým svazem podpoří SEAT zapůjčením svých nových vozů Leon ST a Alhambra.

Pokud se tedy během HME v televizi či na internetu nedočkáme výraznějších komunikačních konceptů ve spojení s atletikou, již teď je zřejmé, že veškerá očekávání směřují ke květnovému MS v hokeji.

 

Krteček na startu

nullZa maskota halového ME v Praze byl vybrán Krteček, a to prý na přání malých atletů, jak pro tisk uvedl předseda organizačního výboru HME Libor Varhaník. Bylo vytvořeno tzv. kompozitní logo a je připraven i merchandising pro upomínkové předměty, které budou v prodeji přímo v O2 Aréně. Podle dohody mezi společností Little Mole a organizátory HME bude výtěžek z prodejů určen Nadaci Zdeňka Milera. Po skončení HME se Krteček stává patronem Atletiky pro děti, projektu Českého atletického svazu, který běží v oddílech napříč ČR. Na fotce ambasadorka HME Helena Fibingerová.

 

Na webu kviz.atletika.cz mohou klienti i zaměstnanci od 26. února hrát o oficiální upomínkové předměty halového mistrovství Evropy a o 60 vstupenek na mistrovství.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)