Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

POS Digital spolupracuje se Cinemart

Agentura POS Digital (dříve MTBC), která je operátorem sítě padesáti digitálních nosičů ve dvaceti obchodních centrech po celé České republice, zahájila spolupráci se společností Cinemart. Ta spustila novou propagační kampaň animovaného filmu Konečně doma, který má přijít do kin 26. března. Ke zviditelnění kampaně se Cinemart rozhodla využít dotyková jednostranná i oboustranná zařízení d-touch společnosti POS Digital a zacílit tak na návštěvníky obchodních center. Kampaň filmu Konečně doma bude spuštěná po celý měsíc březen v 16 obchodních centrech v pražských i mimopražských lokalitách. V rámci Prahy se využijí prémiové lokality, jako například OC Palladium nebo nově otevřené obchodní centrum s průměrnou návštěvností 1 milion návštěvníků měsíčně, OC Quadrio.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)