Reklama
Megaboard

Perlivému Liptonu se daří

Joint venture společností PepsiCoUnilever, do jejíhož portfolia patří značka ochucených čajů Lipton, vyústil v uvedení nového produktu – ochuceného perlivého čaje. Obě firmy tak evidentně reagují na celosvětový propad prodeje nápojů v kategorii limonád, ke kterému dochází kvůli sílícímu trendu zdravějšího životního stylu. Na rozdíl od limonád je trh nealkoholických sycených nápojů poměrně konsolidovaný, proto v novém produktu spatřují PepsiCo s Unileverem potenciál. Dokazují to i jeho dosavadní poměrně vysoké prodeje.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále