Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Perlivému Liptonu se daří

Joint venture společností PepsiCoUnilever, do jejíhož portfolia patří značka ochucených čajů Lipton, vyústil v uvedení nového produktu – ochuceného perlivého čaje. Obě firmy tak evidentně reagují na celosvětový propad prodeje nápojů v kategorii limonád, ke kterému dochází kvůli sílícímu trendu zdravějšího životního stylu. Na rozdíl od limonád je trh nealkoholických sycených nápojů poměrně konsolidovaný, proto v novém produktu spatřují PepsiCo s Unileverem potenciál. Dokazují to i jeho dosavadní poměrně vysoké prodeje.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu