Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový Smíchov přichází s novou strategií a mění svůj vizuální styl

Pražské obchodní centrum Nový Smíchov přichází od března s novou komunikační strategií. Hlavním mottem nové komunikace se stal slogan Let’s Play (Hrajme si). Společně s ním se také mění vizuální styl, kterým se centrum prezentuje. Ten dosud pracoval především s hvězdami evokujícími „pětihvězdičkové nákupy“. Koncepci „hvězd“ nahrazuje nyní korporátní design zpracovaný agenturou francouzské společnosti Klepierre, která je majitelem centra. V Česku centrum spolupracuje v oblasti marketingových aktivit s komunikační agenturou Aetna. Centrum v současnosti nabízí více než 160 prodejních jednotek. Otevřeno bylo v roce 2001.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu