Reklama
Megaboard

Nový Smíchov přichází s novou strategií a mění svůj vizuální styl

Pražské obchodní centrum Nový Smíchov přichází od března s novou komunikační strategií. Hlavním mottem nové komunikace se stal slogan Let’s Play (Hrajme si). Společně s ním se také mění vizuální styl, kterým se centrum prezentuje. Ten dosud pracoval především s hvězdami evokujícími „pětihvězdičkové nákupy“. Koncepci „hvězd“ nahrazuje nyní korporátní design zpracovaný agenturou francouzské společnosti Klepierre, která je majitelem centra. V Česku centrum spolupracuje v oblasti marketingových aktivit s komunikační agenturou Aetna. Centrum v současnosti nabízí více než 160 prodejních jednotek. Otevřeno bylo v roce 2001.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále