Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Netflix umožňuje PP

Advertising Age

Americká videopůjčovna Netflix, o níž se v českých médiích píše hlavně v souvislosti s jejím potvrzeným příchodem do ČR, uzavírá v USA kontrakty na umístění product placementu ve svých původních seriálech. Jedním ze zadavatelů, který tu může umístit své produkty, je společnost Anheuser-Busch InBev. Smlouva se týká značek Stella Artois a Shock Top, které jsou propagovány v nové řadě seriálu House of Cards. Ta měla premiéru 27. února. Netflix je placená videoslužba a klasické reklamy ke svým pořadům neumisťuje. Dalším ze zadavatelů je podle informací AdAge společnost Samsung.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)