Reklama
Megaboard

Netflix umožňuje PP

Advertising Age

Americká videopůjčovna Netflix, o níž se v českých médiích píše hlavně v souvislosti s jejím potvrzeným příchodem do ČR, uzavírá v USA kontrakty na umístění product placementu ve svých původních seriálech. Jedním ze zadavatelů, který tu může umístit své produkty, je společnost Anheuser-Busch InBev. Smlouva se týká značek Stella Artois a Shock Top, které jsou propagovány v nové řadě seriálu House of Cards. Ta měla premiéru 27. února. Netflix je placená videoslužba a klasické reklamy ke svým pořadům neumisťuje. Dalším ze zadavatelů je podle informací AdAge společnost Samsung.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále