Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McDonald’s utratil 40 mega. Prý za nic

Zahraniční média zpochybňují PR aktivitu, kterou se pokusil zaujmout fastfoodový řetězec McDonald’s. Firma prý utratila 30 až 40 milionů dolarů za jednorázový, 24hodinový globální projekt pro „miléniany“ I’m Lovin‘ It 24 – interně nazvaný operace Warhol – který běžel ve 24 zemích. Zdarma přístupné akce jako koncerty nebo instalace obřího bazénu s míčky ve tvaru McCafé v australském Sydney však prý nevzbudily dostatečnou pozornost veřejnosti. Podle serveru BuzzFeed News je však 40 milionů dolarů pro firmu, jejíž roční marketingový rozpočet se v poslední době pohybuje kolem dvou miliard dolarů, vlastně zanedbatelná částka.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)