Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Louskáček ocenil odvahu být jiný a „jiné“ podporovat

Kampaň agentury Kaspen/Jung von Matt pro tmavý ležák B:Dark z portfolia Budějovického Budvaru a projekt LGBTAvatars, který připravila Geometry Global, získaly nejvíc cen v letošním ročníku soutěže ADC Creative Awards.

Temný spot pro tmavý ležák B:Dark a jeho doprovodné iniciativy – včetně rozdávání kapesníčků k utírání slz – dostaly nejen tři zlaté a jeden bronzový Louskáček. Porota kampani nakonec přiřkla i Grand Prix. Ta se přitom neuděluje pravidelně – od roku 2005 byla udělena pouze pětkrát. Budvar nakonec dostal i titul Klient roku, jenž je udělován zadavatelům, kteří podporují původní a originální českou reklamní kreativní tvorbu. Toto ocenění přitom Budvar dostal za posledních šest let už potřetí. „Zvolili jsme úmyslně formu, která není v pivní reklamě běžná. Pivo není jen nápojem pro radostné chvíle s přáteli, ale může být dobrým společníkem, i když zažíváme drobné každodenní chmury,“ říká Aleš Eder, brand manažer značky Budweiser Budvar.

Šest cen, z toho dvě zlaté, získala kampaň agentur ze skupiny Ogilvy Group, která podpořila gaye a lesby z Východu v době konání festivalu Prague Pride. „Mohou být umlčováni ve svých zemích, ale ne u nás!“ zněla myšlenka projektu poukazujícího na netoleranci k homosexuální menšině v zemích bývalého sovětského bloku. Vznikla v Geometry Global, autorem bezpečného webu a mobilní aplikace byl Adikt Mobile. Na přípravě aplikace a stránek pracovala i Ogilvy & Mather.

Reklama
Know









Kampaň pro tmavý ležák Budvaru z dílny Kaspen/Jung von Matt staví na hlavu zažitá klišé pivní reklamy.

Projekt LGBTAvatars agentur Geometry Global, Ogilvy & Mather a Adikt Mobile dostal na ADC Creative Awards vůbec nejvíc Louskáčků.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)