Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Louskáček 2015 hlásí 20% nárůst přihlášek

Do letošního ročníku soutěže ADC Creative Awards – dříve a zjevně i do budoucna známé jako Louskáček – bylo do únorové uzávěrky přihlášeno celkem 246 soutěžních prací. Oznámil to její pořadatel – Art Directors Club Czech Republic. Vzhledem k tomu, že loni soutěžilo 209 příspěvků, jedná se o 20procentní nárůst počtu přihlášek. A to naši nejprestižnější reklamní soutěž už druhým rokem „bojkotuje“ agentura Young & Rubicam, která se soustředí na mezinárodní soutěž Cannes Lions. Nejsilněji jsou v letošním Louskáčku každopádně zastoupeny kategorie TV/Film a Craft, oproti loňsku si hodně polepšila kategorie Outdoor, naopak Radio šlo „výrazně dolů“. Porota bude zasedat 16. až 18. března, slavnostní vyhlášení se bude konat ve čtvrtek 19. března v pražském klubu LaLoca. Moderovat ho poprvé v historii soutěže nebude profesionální bavič, ale kreativec Martin Přikryl z agentury Jandl.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)