Lahev coly slaví stovku

Advertising Age

Navzdory úsporným opatřením ve společnosti Coca-Cola, jíž rapidně klesají zisky, spustí společnost tento týden globální kampaň na oslavu stého výročí originálních skleněných lahví Coca-Coly. Kampaň doprovodí také výstava v High Museum of Art v Atlantě s díly Andyho Warhola a fotografiemi inspirovanými colovou lahví. Kampaň má být příkladem nové marketingové strategie společnosti s důrazem na efektivitu. Letos chce v mediálních výdajích ušetřit stovky milionů dolarů.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard