Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jaguar se rozloučil s Y&R

Automobilová značka Land Rover přesunula globální kreativní a digitální account od stávající agentury Young & Rubicam pod křídla Spark 44, v níž Jaguar drží 50procentní podíl. Agentura bude pro automobilku pracovat také v oblasti sociálních sítí, na nichž od r. 2011 spolupracovala s agenturou We Are Social. Její ředitel uvedl, že tyto změny souvisejí s výraznými úsporami v automobilce. Hlavním poraženým ale zůstává ve Spojených státech a v Británii Y&R, která s kampaněmi pro Land Rover získala řadu ocenění.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)