Intersnack zvolil na PR Weber Shandwick

FMCG společnost Intersnack, jejímiž klíčovými značkami jsou v Česku Bohemia, Chio nebo Pom-Bär, si na komunikaci s veřejností najala agenturu Weber Shandwick. Cílem navázané spolupráce je budovat povědomí a dobré jméno těchto značek. V předchozích dvou letech Intersnack v oblasti public relations s žádnou agenturou nespolupracoval. Předtím zajišťovala společnosti podobnou agendu největší tuzemská PR agentura AMI Communications.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard