Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Intersnack zvolil na PR Weber Shandwick

FMCG společnost Intersnack, jejímiž klíčovými značkami jsou v Česku Bohemia, Chio nebo Pom-Bär, si na komunikaci s veřejností najala agenturu Weber Shandwick. Cílem navázané spolupráce je budovat povědomí a dobré jméno těchto značek. V předchozích dvou letech Intersnack v oblasti public relations s žádnou agenturou nespolupracoval. Předtím zajišťovala společnosti podobnou agendu největší tuzemská PR agentura AMI Communications.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu