Heureka oslaví ProduktRoku

OOH kampaní na začátku března bude nákupní portál Heureka.cz promovat vítěze soutěže ProduktRoku 2014. O vítězích v soutěži o nejpopulárnější produkty na internetu za rok 2014 rozhodlo celkově čtvrt miliardy návštěv a více než milion recenzí a hodnocení všech produktů. „Touto kampaní si klademe za cíl především zvýšit povědomí o soutěži a o tom, jaký benefit zákazníkům přináší,“ říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Kampaň bude viditelná i v rámci webu Heureky. Letošní novinkou v soutěži byla také změna stávajícího loga soutěže. Ve třech kategoriích elektroniky uspěla značka LG.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia