Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Heureka oslaví ProduktRoku

OOH kampaní na začátku března bude nákupní portál Heureka.cz promovat vítěze soutěže ProduktRoku 2014. O vítězích v soutěži o nejpopulárnější produkty na internetu za rok 2014 rozhodlo celkově čtvrt miliardy návštěv a více než milion recenzí a hodnocení všech produktů. „Touto kampaní si klademe za cíl především zvýšit povědomí o soutěži a o tom, jaký benefit zákazníkům přináší,“ říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Kampaň bude viditelná i v rámci webu Heureky. Letošní novinkou v soutěži byla také změna stávajícího loga soutěže. Ve třech kategoriích elektroniky uspěla značka LG.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)